Noutăți

Evenimentele studențești organizate de Facultatea de Științe ale Comunicării, în semestrul al II-lea al anului universitar 2021-2022 pot fi accesate la această pagină.

Rezultatele procesului de evaluare a dosarelor de candidatura in vederea alocarii unui laptop 
 
Începând cu data de 21.02.2022 s-a reluat procesul de depunere a dosarelor pentru alocarea laptopurilor. Acesta va fi un proces continuu, iar selecția se va desfășura în mai multe sesiuni succesive, în limita laptopurilor alocate, cu regula “primul venit, primul servit”.

Dăm startul înscrierilor la concursul francofoniei, 𝐃𝐢𝐬-𝐦𝐨𝐢 𝐝𝐢𝐱 𝐦𝐨𝐭𝐬! 

A fost publicat materialul informativ Retrospectiva evenimentelor 2021.

Rezultatele procesului de evaluare a dosarelor de candidatură în vederea alocării unui laptop se găsesc aici.

Proiect ROSE finanțat de Banca Mondială

În perioada 2019-2022, studenții Facultății de Științe ale Comunicării, membri ai grupulul țintă, au beneficiat de activitățile derulate în cadrul proiectului ROSE Centru de învățare în ştiinţe inginereşti : activități de sprijin pentru acomodare, activități de îndrumare şi activități remediale, activități de consiliere de diverse tipuri și sesiuni de coaching şi dezvoltare personală, ateliere de lucru în domenii specifice (cu sprijinul mediului economic) și vizite la diverse societăţi comerciale.

Ajuns la cea de-a VII-a ediție, evenimentul și-a propus și în acest an să vină în întâmpinarea nevoilor reale cu care se confruntă pe piața traducerilor tehnice viitorii absolvenți.

Ediția a IX-a

În 13 ianuarie 2022, studenții anului I, specializarea Traducere și Interpretare, din cadrul Facultății de Științe ale Comunicării, au participat la cea de-a IX-a ediție a seminarului științific studențesc cu tema Deutsche Sprache und Kultur in Temeswar (Limbă și cultură germană la Timișoara).

Atelier de lucru studențesc

Studenţii anului III, specializarea Traducere - Interpretare, secția germană, ai Facultății de Științe ale Comunicării, încheie cursul de Tehnici de comunicare limba germană cu workshopul „Die W’s der Kommunikation”.