ÎN ATENȚIA CELOR INTERESAȚI (studenți exmatriculați sau aflați în întrerupere de studii)

1. Cererea de reînmatriculare/reluare studii pentru anul universitar 2025/2026 se va depune fizic la secretariatul facultății până cel târziu 24.09.2025 inclusiv, conform adresei UPT nr. 25682 din 17.09.2025. Aceasta va fi însoțită de:
- dovada achitării taxei de reînmatriculare/reluare studii/ (200 lei/100 lei)
- dovada plății eventualelor taxe și penalizări restante din anii anteriori

Cerere-tip reînmatriculare/reluare studii     

2. Studenții din anii terminali neexmatriculați care doresc să-și finalizeze studiile în anul universitar 2025-2026, vor depune fizic o cerere pentru prelungirea școlarității (intrarea în an de extensie) la secretariatul facultății până cel târziu 24.09.2025 inclusiv, împreună cu dovada achițării taxei de 200 de lei.  

       Cerere-tip prelungire școlaritate

Taxele pot fi plătite în contul de mai jos:

Universitatea Politehnica Timișoara
Cod FISCAL: 4269282
Cont IBAN: RO20 BACX 0000 0030 1782 5060
cu textul la descriere: tipul taxei, 25-26, ciclul de studii, facultate, nume și prenume student, CNP

Exemplu: TXR, 25-26, L, SC, POPA Ana, 6001018350000

3. Cererile pentru absolvenții fără diplomă care doresc finalizarea studiilor în anul universitar 2025-2026, pot fi depuse la secretariatul facultății până la data de 31.01.2026.